Stanovnici Petrovaradina najavili su protestno okupljanje za četvrtak, 24. jun, ispred Mikromarketa u Bloku osam, povodom neophodnosti povećanja bezbednosti saobraćaja u ovom delu grada.
Ni u ludilu. Pešački se nalazi 30 metara niže. Ajde sad da ređamo pešačke na svaka tri metra zato što nekoga mama i tata nisu naučili da prelaze na pešačkom već nabiju slušalice u uši bulje u telefon dok iskaču između parkiranih i pretčavaju pošto im je nezamislivo da hodaju još tih 15 sekundi do pešačkog prelaza. A, ovamo se bune da je zagađenje u gradu ogromno. Još povrh svega naterajte sve te automobile i kamione da staju svakih 50 metara zbog semafora to će pomoći u smanjenju gužvi i očuvanju čistog vazduha. A, da ne spominjem buku od kočnica itd. I ovako se prave gužve zbog semafora na raskrsnici Preradovićeve i Marinka Držića. Umesto da se trude da ubrzaju saobraćaj da vozila što pre izađu iz naseljenog mesta kod nas ih još više usporavaju i drže da rade u mestu i dime.
Zabraniti kamionima prolazak kroz Karlovce i Petrovaradin. Neverovatno da je dopušteno da teretna vozila izbegavaju putarinu i prolaze kroz naseljena mesta!!!
Put je razoren kod Karlovaca!
Preko 20 kamiona prođe za 5 minuta!!!
Pa postavite jos 10 lezecih policajaca, sta vam tesko, svaki dan pravite po 4 u gradu, umesto da disciplinujete vozace, vi im stetite glupavim mehanizmima. Da se ne lazemo, postoji mnogo nacina da se saobracajna propusna moc poveca, a da se zastite i drugi ucesnici tj pesaci, biciklisti, ali se vi ili pravite blesavi ili vam nije u dzep. Pa nisu samo semafori i lezeci policajci valjda resenje? Ali bojim se da i nesto implementirate pametnije, kontam da bi se takvi radovi izvodili narednih 10 godina jer ste nesposobni, spori i ponajvise lopovcine.
Svima koji misle da je smrt adekvatna kazna za prelaz van pesackog prelaza i da je to jedino pravilo u saobracaju koje mora da se postuje, zelim sto pre da zavrse u ludnici jer im je samo tamo mesto. Pozdravljaju vas svi poginuli na pesackom prelazu.
uvek ista priča
gazdačke kuće su trebali vratiti vlasnicima , to su ljudi koji su imali novaca i znali kako se živi u takvim kućama
sada proletri koji su dobili stačiće u tim kućama prodaju investitorima i uzimaju stanove Niko ne misli o infrastrukturi o vodi, kanalizaciji Na mestu kuće grade zgradu a vode će imati do drugog sprata O parkingu neću ni da govorim pa frekfencija saobraćaja ,pešački prelazi , i Pezos su uništili poput Detoša Grbavice a sada Salajke Koliko rupa može da začepi kinta ? Mnogo ili sve .... a zivota to niko više ne broji
Pod hitno biciklistička staza kroz Petros,pogibeljno je voziti dok pored vas jurcaju kamioni 80 na sat a rupa za odvod vode koliko hoćeš i svaka po 20-30 cm upala.
Zabraniti saobracaj velikim teretnim vozilima kroz Petrovaradin. Postaviti semafor kod okretnice za autobuse. Mozda bi on usporio brzinu, a omogucio bi brze i lakse ukljucenje autobusa i ostalih vozila u Preradovicevu.
Sad ili nikad! Moja majka ima Parkinskonovu bolest, preostalo joj je samo da se bori svaki dan za svaki korak da ode preko do pekare, pijace, ambulante, polako, a ja na poslu drhtim hoće li se vratiti...A od Futoga, Veternika semafor na svakom čošku na 100 m. Petrovaradin kao neka druga država a svi isto plaćamo gradu. Jednako i pravda svima!
U Petrovaradinu se ništa ne rešava za boljitak života građana, samo za nečiji lični te silne zgrade kao zbrda zdola, exit... U mes. zajednici samo obećavaju i ništa najviše obećavaju pred izbore a nerade ništa od toga. Umesto tih ležećih pandura što nam ubijaju kola kameru postaviti pa po džepu, ali bez kumova rođaka i burazera.i pandurske rečenice pocrveni malo sa 2,3 crvene.
Ovi ne daju saobracaj, drugi nece mostove, treci nece spratnu garazu, cetvrti hoce vise parkinga. Ljudi moji ko je ovde vise lud. Demokratija na delu. Hvala ne treba mi.
Ovi sto ostavljaju negativne komentare i prave se pametni, prvo da dodju u Pezos i da sami vide o cemu se radi. Zasto pisete o necemu o cemu nista ne znate? Umesto da se solidarisete i podrzite jedan normalan gradjanski protest? Sutra ce u vasem komsiluku nesto da se desi. Treba da se podrzavamo a ne da trujemo i otimamo vredan prostor u komentarima gde stvarni obicni ljudi mogu da podele svoja iskustva.
Svaki Petrovaradinac treba da se nacrta na ovom protestu. Petrovaradin se pretvorio u auto put. Ja sam kao klinac devedesetih sam isao peske u skolu. Sada ne sme dete da proviri na put ili ode glava. Ako gradske sluzbe nesto ne urade, treba blokirati put!
Nece SNS decentralizaciju gradske vlasti. Nije normalno da drugi po velicini grad u Srbiji ima samo jednu opstinu. SNS zna da kada bi bilo vise opstina da SNS ne bi vladao, kao sto je sada slucaj. Ovakav nacin organizacije lokalne samouprave je sraman i nije u interesu funkcionisanja lokalne samouprave i ostvarivanja prava gradjana. Zato se pitam zasto niko do sada nije pokrenuo ovakvu inicijativu. Usluge prema gradjanima su katastrofalne. O svemu odlucuje jedan covek - Milos Vucevic. Ovo je najgora moguca sutokratija i ugrozavanje osnovnih prava gradjana. Pogotovo kada se ima u vidu znacaj naseg grada u istorijskom smislu. Zaista je necuveno da je SNS iz statuta izbrisao opstinu Petrovaradin, koji je kroz istoriju bio stariji od Novog Sada. Kako je ovo moglo da se uradi bez da se gradjani o tome izjasne.?
Beograd i Novi Sad su postali meta svih koji beže sa sela i manjih gradova. Doseljavanje je prevršilo svaku meru. Uz to vlasti u oba grada su korumpirane, nestručne i nesposobne. Recept za opšti haos koji se već poodavno oseća i vidi. U budućnodti može samo da bude gore. Čak i ako odu današnji vlastodršci biće potrebne godine da se postojeći urbani nered bar malo sredi. U budućnosti svi oni, koji nisu pobegli, živeće ili u Novom Sadu ili u Beogradu, a Srba u Bosni više neće biti.
Izbacite kamione sa puta Petrovaradin-Karlovci, zabranite i kažnjavajte svako zaustavljanje sa sva 4 žmigavca u Preradovićevoj, postavljajte radare, osvetlite i obeležite put, napravite pasarelu gde god to može. Od kamiona i prašine se više ne može ni živeti a ni proći kroz Pezos. Sramota.
Ja koji od kad znam za sebe koristim ovu saobraćajnicu tvrdim da je glavni problam prolazak teretnih vozila koji udu prema Fruškoj Gori i ka Rumi na autoput.A problem je nastao kada je uvedena naplata putarine na novoizgrađenom autoputu i sada kamiondžije masovno voze tuda da bi izbegli napaltu putarine.A osim toga u delu petrovaradinske ulice gde ima dve trake u jednom smeru vozači se često zaustavljaju i tako blokiraju saobraćaj i onda se vozači vidno iznervirani zaleću i jure da bi postigli izgubljeno vreme.Nedavno su nadležni obećali da će kamioni da voze autoputem ali nista od toga,obećanje ludom radovanje.
Zabraniti na 5-10 godina svaku gradnju u Petrovaradinu, a i u Novom Sadu. Preradovićeva je morala biti stavljena pod zaštitu kao urbano kulturno nasleđe. Za koji mesec ćemo umesto lepih slikovitih kuća i ulica panonskog tipa, imati urbanu pustinju u kojoj postoje samo visoke zgrade tako da se sunce između zgrada ne vidi. Svi se pitaju ko to toliko gradi i ko kupuje i naseljava se u NoviSad i Petrovaradin. Za to vreme sela i varošice ostaju svakim danom pustije. To je naopako, prava država bi to morala da spreči. Urbanisti će ubiti ovaj grad.
U Petrovaradinu je rizično preći Preradovićevu ulicu i ulicu Račkog i na pešačkom prelazu. Ja sa strahom prelazim. Ima više razloga, jedan je sigurno nedovoljno dobro regulisan saobraćaj. Mladi bahato voze jake automobile, a saobraćajna policija ne reaguje kao nekad. Ulice su loše osvetljene, pogotovo kod pijace.
U Petrovaradinu se ne zna ko pije a ko placa,narod koji tamo zivi tek ce platiti cenu ,cutite i pustate da vam unistavaju naselje ..pa se posle zalite kad se nesto ne daj Boze lose desi... kao mutavi trpe
Sledeća je Heroja Pinkija na Telepu, samo se ceka neka nesrećna da bi reagovali. Izuzetno prometna ulica, nema semafora. Oni polu lezeci kao da ne postoje. Niko ne staje, pešaci jedva prelaze ulicu. U puteve i bezbednost se ne ulaze ni malo
Po mom misljenju I jedni I drugi grese jer niti pojedini pesaci paze a ni vozaci.jedina ispravna stvar je kao sto su nas ucili pre 30god.pogledas levo pogledas desno ako nema nikoga ili ako stanu prodjes.a ne iskaces kao imas prednost.puno groblje onih sto su imali prednost.a semafora ima pogotovo sad kad kostaju grad 80.000e I bice ih jos a to ne utice na opstu kulturu.
Nije toliko strasan saobracaj da se svi boje da li ce zivi doci kuci, ali nije bas ni idealan. Previse kamiona (jos pogotovo tokom izgradnje objekata), previse vozila parkirano na putu (ili pored puta tako da blokira pogled na put), a da se ne lazemo ima i nesavesnih ucesnika... Brzina kretanja je veca po mraku, kada nema mnogo vozila - po danu je guzva zbog kamiona i cestog skretanja ulevo.
Osim neke obilaznice, koja bi samo ubrzala saobracaj, od nekih boljih resenja su tu samo dobro (mnogo bolje!) osvetljavanje puta (a pogotovo osvetljavanje i obelezavanje pesackih prelaza). Kaznena politika (ukljucujuci radare, kamere) je upitna jer ce samo sve vise ljudi gledati u brzinomer umesto na put. Mozda spreci nekog da divlja ako zna da je tu kamera, ali ne moze da ga spreci da divlja tamo gde kamere nema (npr. sporedne ulice). Lezeci policajci samo u sporednim ulicama.
Bilo bi interesantno pogledati taj predlog resenja, ali svakako bi bilo jos bolje konsultovati se sa strucnjacima za saobracaj pre predaje predloga. Poznavanje Petrovaradina nije dovoljno.
Samo u Okrugicevoj se zida 5-6 zgrada koje ce biti gotove narednih godinu dana, u Preradovicevoj isto, u Rackog dve zgrade i bice tako narednih 5 godina sigurno, Detelinara ce biti pesma za Petrovaradin.
Ceo taj potez oko pijace ljudi prelaze gde stignu a najmanje na obelezenom pesackom sa semaforom .prelaz kod pijace treba ukinuti posto je na losem mestu .
za to se treba boriti. Mnogo je potrebno uložiti i promeniti u Petrovaradinu, ali bez MZ nema sopstvenog budžeta. Treba zaštititi i tvrdjavu koju eksploatišu za Exit. Treba zaštititi sugradjane od Exit-buke i vratiti im pravo na odmor i san. Uredimo naš Peteovaradin po našoj meri, a ne po meri petrovaradinskog šanca i borimo se za vraćanje statusa MZ. Očigledno je da drugog napretka i promene nema.
Ne mogu da verujem da neko krivi devojku a ne krivi ubicu koji vozi preko 100km /h gde je 50 ograničenje. Ona je mogla da bude izbegnuta ili prošla sa lakšom povredom da je tatin sin nije pikosio. Tako bi prošla i da je bila na pešačkom. Koja država pušta ubicu na slobodu i da li bio pušten da je ubio kćerku tužioca. Ko daje klincu od 20 godina audi da divlja? A divlja odavno, i po mišeluku i gde stigne. Tugo, gde mi živimo
Rešenje ovih " saobraćajnih stručnjaka", najčešće je ležeći policajac koji treba da uspori vozila.Ti ležeći policajci usporavaju i hitne službe, kojima treba mnogo više vremena da bi došle do odredišta, pa samim tim i hitne pomoći,što, na kraju ispaštaju ugroženi, pa vrlo često i predlagači ovih "pametnih" rešenja.Edukacija dece o ponašanju u saobraćaju je vrlo skromna, a, ako je i ima, skroz je pogrešna.
Pezos postaje katastrofalno prenatrpan.
Ako se tome doda bahata i divlja vožnja, onda se nažalost događaju ove užasne tragedije.
Mogu oni postaviti gomilu semafora i ležećih, ali je do ljudi.
Opet će balvan i budala da proleti kroz crveno kao što je već neko rekao.
Količina agresije, bahatosti i nesmotrenosti prema drugima je postala nepodnošljiva.
Odlazak na pijacu umesto kao pre uživanje, je postao stres.
Ne možeš ući od bahatih koji parkiraju ili samo prolete kroz uličicu koja povezuje Prarodovićevu i Račkog. Toliko su puta bahato i divlje proletili da ne mogu nabrojati, nebitno da li je muško ili žensko vozač.
Neplanska gradnja, preveliko gomilanje ljudi bez odgovarajuće infrastrukture rezultira da smo jedni prema drugima kao životinje.
Umesto da proširuju kolovoz i ostale stvari kako bi prilagodili ovom naseljavanju.
Oni dozvole gradnju zgrade na 100% parceli, gde je bila kuća.
Postajaće sve gore.
Jer kada vidim ove klince što stasavaju, nemam neki izražen optimizam. Čast izuzecima.
Gradska kultura se totalno gubi i prevladava nekultura onih koji dolaze, bez obzira iz kojih su krajeva.
Opet, čast izuzecima, jer ih znam dosta koji su sjajni ljudi i prijatelji. Ali to su pojedinci.
Resenje je da se taj prelaz ukine,imate veliki propisno obelezen 20 metara dalje, na njemu niko nije poginuo.I kada tu naprave semafor opet ce marva prelaziti gde hoce.
Pa Petrovaradin SNS-u nije interesantan. Puno je u njemu starosedelaca. Ali, i opštinu su mu ukinuli donošenjem novog statuta grada pre nekoliko godina. Ovo je najbolji primer koliko gradska vlast nema pojma o mnogim stvarima, tako da nije ni čudo što je dobila epitet "nazadna vlast". Da znaju istoriju Petrovaradina, kao što ne znaju, onda opštinu nikada ne bi ukinuli, već bi osnovali još najmanje 10 opština.
Podrzavam borbu za bezbednost ali ljudi moraju da shvate da lezeci policajci nisu resenje! Putevi se pretvaraju u test staze sa lezecim do lezeceg, kidamo automobile i stvaraju se guzve... ni jedna zemlja na svetu nema toliko lezecih, to nije resenje!!!
Не могу да уђу у Петроварадин из правца Инђије ,ако није из СрКарловаца . После раскрснице код Бешке њима је и забрањено да иду према НС. А ове остале скретати на Мишелук, испод телевизије, испод Дуге и на жежеља. Док се не направи права обилазница. Лежеће полицајце испред и иза сваког пешачког, поготову у Рачкој. Ноћу шлепери дивљају, а код цркве се одвајају у Рељковићеву под пуним гасом, не марећи за пешачки.
Teško je boriti se protiv nemara države i nadležnih službi, a i bahatih privilegovanih.
I ovaj poslednji slučaj je prošao gotovo nezapaženo sa komentarima o isključivoj krivici devojke. Naravno, samo površno je navedeno inicijali vozača, a o brzini kretanja ni reči. Takođe komšije, svedoci su čuli njegovu raspravu sa policijom da je"samo malo brze vozio".
Opet će manipulacijom krivac biti oslobođen,
Živim u Petrovaradinu i bukvalno je postalo nepodnošljivo, ne znam kome da se obratim povodom bitnih pitanja. Mesna zajednica se bavi strančarenjem kad ih pozoveš osorno te otkače
Sve navedeno je tačno. U ovoj državi sve je zakazalo.Tatini sinovi voze 100km/h kroz naseljena mesta, zaštićeni kao beli medvedi. Ulica ne može da se pređe, na radiju se javlja gde je policija. Nesrećnu devojku je razneo i pušten je na slobodu. Pravda za Ninu i Petrovaradin.
Juce oko 16h kod skole Jovan Ducic u Petrovaradinu 2 auta prosla kroz crveno i jedan od njih zamalo udario zenu na peskackom, koja je prelazila na zeleno. Kada ce vise te kamere i da krenu da kaznjavaju.
Petrovaradin je ugrožen zaista megafrekventnim kamionskim sabraćajem.
Jedini koji imaju ćar od toga su buregdžije kod kojih vozači svrate.
Na potezu kod semafora nadomak Okrugićeve ulice gde se sliva sabraćaj od Karlovaca i od Venca ka gradu i obrnuto je bukvalno 25 kamiona po minuti u toku radnog dana a ni vikendima nije bolje.
Potez od Duge do semafora kod nove crke je OK jer tu ne prolaze kamioni pošto svi idu na željeznički most.
Sigurno je da će se u jednom trenutku morati otvoriti pitanje neke vrste zaobilaznice koja bi prihvatila toliki saobraćaj jer ovo sad nije rešenje i zaista utiče na kvalitet života.
Treba se obratiti gradskoj ekipi koja je zadužena za saobraćaj i puteve. Bitno je da promovišu kulturu u saobraćaju, a ne rade ništa po pitanju istog. Jedino represivne mere daju rezultat, edukacija ne pomaže s obzirom na mentalitet. Žao mi je nastradale devojke.
Stati pored puta i gadjati ciglama svaki auto koji divlja sa brzinom.
On neka stane pa ce proci mnogo gore od farbe na autu!
Ubica za volanom je isto kao i bilo koji ubica.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Protest u Petrovaradinu zbog opasnog saobraćaja: Pogibija devojke "kap koja je prelila čašu"
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•22.06.2021.
•13:15 > 13:14
Komentari 59
LoKaLnO TaNdRkAlO
Lela
Put je razoren kod Karlovaca!
Preko 20 kamiona prođe za 5 minuta!!!
???
Matori
P1
Janos
NV
sasa
gazdačke kuće su trebali vratiti vlasnicima , to su ljudi koji su imali novaca i znali kako se živi u takvim kućama
sada proletri koji su dobili stačiće u tim kućama prodaju investitorima i uzimaju stanove Niko ne misli o infrastrukturi o vodi, kanalizaciji Na mestu kuće grade zgradu a vode će imati do drugog sprata O parkingu neću ni da govorim pa frekfencija saobraćaja ,pešački prelazi , i Pezos su uništili poput Detoša Grbavice a sada Salajke Koliko rupa može da začepi kinta ? Mnogo ili sve .... a zivota to niko više ne broji
Rade
Niko
Zabrinuta
Pera
Borba
umesto
Zokins
Komša
Realista
Aleksandar
Aleksandar
Ja
Profa
Z13
D
Lemi
Svuda haos
Sanja
Steva
павић
Urbanizam
Miloš
peter
Sta čekate
Djomla
Dno
Novosedelac
Osim neke obilaznice, koja bi samo ubrzala saobracaj, od nekih boljih resenja su tu samo dobro (mnogo bolje!) osvetljavanje puta (a pogotovo osvetljavanje i obelezavanje pesackih prelaza). Kaznena politika (ukljucujuci radare, kamere) je upitna jer ce samo sve vise ljudi gledati u brzinomer umesto na put. Mozda spreci nekog da divlja ako zna da je tu kamera, ali ne moze da ga spreci da divlja tamo gde kamere nema (npr. sporedne ulice). Lezeci policajci samo u sporednim ulicama.
Bilo bi interesantno pogledati taj predlog resenja, ali svakako bi bilo jos bolje konsultovati se sa strucnjacima za saobracaj pre predaje predloga. Poznavanje Petrovaradina nije dovoljno.
Goga
Razmišljajući o tome kako su nas sveli na MZ, omaška u pisanju.
Ilo
Ovo a i sve ostalo je zaista tačno! Pešački prelaz na izuzetno lošem i opasnom mestu bez semafora, odmah posle oštre krivine.
BB
Rade
NS
Goga
Sandra
YYY
Dr
Ako se tome doda bahata i divlja vožnja, onda se nažalost događaju ove užasne tragedije.
Mogu oni postaviti gomilu semafora i ležećih, ali je do ljudi.
Opet će balvan i budala da proleti kroz crveno kao što je već neko rekao.
Količina agresije, bahatosti i nesmotrenosti prema drugima je postala nepodnošljiva.
Odlazak na pijacu umesto kao pre uživanje, je postao stres.
Ne možeš ući od bahatih koji parkiraju ili samo prolete kroz uličicu koja povezuje Prarodovićevu i Račkog. Toliko su puta bahato i divlje proletili da ne mogu nabrojati, nebitno da li je muško ili žensko vozač.
Neplanska gradnja, preveliko gomilanje ljudi bez odgovarajuće infrastrukture rezultira da smo jedni prema drugima kao životinje.
Umesto da proširuju kolovoz i ostale stvari kako bi prilagodili ovom naseljavanju.
Oni dozvole gradnju zgrade na 100% parceli, gde je bila kuća.
Postajaće sve gore.
Jer kada vidim ove klince što stasavaju, nemam neki izražen optimizam. Čast izuzecima.
Gradska kultura se totalno gubi i prevladava nekultura onih koji dolaze, bez obzira iz kojih su krajeva.
Opet, čast izuzecima, jer ih znam dosta koji su sjajni ljudi i prijatelji. Ali to su pojedinci.
Hemodroid
Josip
Pezos
Gavrilo
Milana
I ovaj poslednji slučaj je prošao gotovo nezapaženo sa komentarima o isključivoj krivici devojke. Naravno, samo površno je navedeno inicijali vozača, a o brzini kretanja ni reči. Takođe komšije, svedoci su čuli njegovu raspravu sa policijom da je"samo malo brze vozio".
Opet će manipulacijom krivac biti oslobođen,
Slika i prilika
Sandra
Av
Pezosdodetelinare
Jedini koji imaju ćar od toga su buregdžije kod kojih vozači svrate.
Na potezu kod semafora nadomak Okrugićeve ulice gde se sliva sabraćaj od Karlovaca i od Venca ka gradu i obrnuto je bukvalno 25 kamiona po minuti u toku radnog dana a ni vikendima nije bolje.
Potez od Duge do semafora kod nove crke je OK jer tu ne prolaze kamioni pošto svi idu na željeznički most.
Sigurno je da će se u jednom trenutku morati otvoriti pitanje neke vrste zaobilaznice koja bi prihvatila toliki saobraćaj jer ovo sad nije rešenje i zaista utiče na kvalitet života.
Mii
Mile
StopNS@H20
sns lopov
NS
On neka stane pa ce proci mnogo gore od farbe na autu!
Ubica za volanom je isto kao i bilo koji ubica.
Ime
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H